Pazar, Kasım 22, 2015

RKBT 2. Gün || Selvi Atıcı "Pinokyo'nun Rüyası" || Yorum



Selam Selvi Atıcı okurları. Yine bir âşık olunası adam ve laf sokmasıyla ünlü bir kız karakterimizle daha beraberiz. Selvi yine yapacağını yapıp bizi can evimizden vuracak bir erkek karakter daha yazmayı başarmış. Kadın ne yapıyor nasıl yapıyor bilmiyorum ama sonunda kendimi sabah 4 e kadar Ömer ve gazel in aşkına kaptırmış "eee şimdi ne olacak ki" derken buluyorum. Sağ olsun yazdığı karakterleriyle kendimi çapkın hissetmeme neden oluyor. Çünkü bizimle tanıştırdığı her erkek karaktere âşık olmuş buluyorum kendimi kitabın sonunda. İşte Ömer de son aşkım olma şerefine eren kişi. Kendisi 1.90 boyunda ahhh dedirtecek kadar yeşil gözlere sahip ve gülüşüyle tezgâhtarları bile utandıracak kadar seksi. Ama beni vuran o burnuna düşen gözlükleri oldu. Adama ayrı bir karizma katmış canım. Adamın paçalarından bile seksilik akıyor maşallah.

Ömer kitabımızın anladığınız üzere başkarakteri yani jönü. Özel bir hastanede doktor. Zengin ve yakışıklı. Tam kibar bir adam diyecektim ki Neşe'ye yaptığı aklıma geldi de... vazgeçtim. Aslında dürüst olmak gerekirse o kadar da kibar biri değil. Ama Gazel'e hariç konu Gazel olunca adam pamuk şeker gibi oluyor. Gazel mi? Gazel kitabın baş kadın karakteri. 21 yaşında. Ailesi için feleğin çemberinden geçmiş ve hala geçen biri. Güzel mi güzel bir kız. O kadar ki kitap boyunca Ömer’in gazelin kuzgunu saçları için içinden geçenleri okumaktan insana böö geliyor. Ne yani bizim saçlarımız kahverengiyse ölek mi?

Anlaşıldığı üzere gazele biraz kılım. Karakterine değil tabii ki. Selvi o kadar güzel bir kurguyla bize tanıtmış ki sevmemek zor. Ama beni kıl eden Ömer’in ona olan aşkı. Ben burada deniz de kitaptan Ömer için savaşırken kız adamı kaptı bile. 

Güzel bir kurgu, eski karakterleri tekrar okumak ayrıca keyifliydi, masum bir kızın peşindeki kötü adamlar ve arabanın tepesine düşen bir kız. Tüm bunlar birleştiğinde kötü bir kitap çıkması zaten imkânsız hele bir de Selvi atıcı kaleminden çıkıyorsa.

Puanım: 5/4.5

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bıraktığınız için teşekkürler. En kısa sürede döneceğim (: