Cumartesi, Mayıs 23, 2015

Seç Birini: Kitap Kurdu Özel || Etkinlik


Birkaç blogger toplandık yine bir etkinlik peşine düştük. Bu sefer ki etkinlik "would you rather" sorularından oluşuyor. 

Katılan bloggerler;


Sorular ve cevaplarım ise;

1. Senede bir kitap okuyup tastamam hatırlamak mı senede 100 kitap okuyup hiçbir şey hatırlamamak mı?
Bir kitapla idare edebileceğimi hiç sanmıyorum :/ En iyisi 100 diyelim, unutursam bir daha okurum :D

2. Bir kitabın sadece ilk sayfasını okumak mı sadece son sayfasını okumak mı?
Kesinlikle son sayfa! Zaten kitaplara başlamadan önce son sayfalarına bakan biriyimdir (:

3. Bir kütüphanede kapalı kalmak mı bir kitabevinde kapalı kalmak mı?
Kütüphane diyeceğim. Çünkü hem çeşit daha çok hem de daha rahatlar. Yemeğimi suyumu verin yaşarım orada :D

4. Kitabını göle düşürmek mi eskaza ateşe vermek mi?
Yansın mı ıslansın mı, tabii ki ıslansın. Yandı bitti keten helva olmasından iyidir. Kuruturum ben onu :P

5. Sonu ucu açık biten bir kitap okumak mı sonu acı veren bir kitap okumak mı?
Ucu açık bitecek o kitap bende sinir harbi yapacağı için en azından kötü de bitse karakterlere ne olduğunu öğrenmek isterim. Ne dizi ne kitaplarda öyle nereye gittiği belli olmayan yol çizenleri sevmiyorum.

6. Ana karakterin öldüğü bir kitap okumak mı aşık olduğu kişinin öldüğü bir kitap okumak mı?
Üzülerek ana karakter diyeceğim. Zaten çoğunlukla kadınlar başrol oluyor okuduğum kitaplarda, eh o mükemmel yazılan erkeklere de kıyamayacağım (: Zaten öylelesi ancak kitaplarda oluyor kıymayalım dimi :D

7. Kitapsız ıssız bir adaya hapsolmak mı bilmediğin bir dilde yazılmış kitaplarla dolu bir kütüphanede kapalı kalmak mı?
Bilmediğim bir dilde kitaplardan hoşlanmıyorum. İngilizce kitap gördüğümde bile anlamıyorum diye çıldırıyorum yahu. Gerçi az buçuk anlardım ing olursa 2. seçenek. Ama başka bir dil olacaksa ıssız tercihimdir. Biraz kafa dinleyeyim bari

10 yorum:

  1. Çok eğlenceli olmuş :)
    Ben de bloguma beklerim ^^
    http://dusesingunlugu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, gelirim tabii ki (:

      Sil
    2. Blogunu yeni mi açtın? Yanlış anlamazsan bir şey diyeceğim: Neden "düşesin günlüğü" dedin? Ben 2011'de blogumu açtığımda ortada böyle günlük-günce isimleri dolanmıyordu. Şimdi her yerden fırlar oldu ki blogların ismiyle de orijinal olması gerekir, kişiye özel bir şeyler getirmeli akla, böylesi dezavantaj oluşturuyor. Şu anda bir dünya günlük-günce var. = ) Yine de yeni bir blog keşfetmek güzel. Ben de göz atacağım yazılarına.

      Sil
    3. Bunu görmemişim şimdi gördüm , cevaplayayım.Öncelikle blog dünyasına adım atarken sadece kitap bloglarını inceliyordum ve onların da adı genelde kitap / kitaplık vs. içeriyordu.Ben de öyle bir şeye karar verip adımı "Düşes'in Kitaplığı" yaptım.Daha sonra "kitaplık" kelimesinin beni çok sınırladığını fark ettim , ben sadece kitaplardan bahsetmek istemiyordum.Sonuçta blog kişisel bir şey.İstediğim her şeyi paylaşabilmek için adını "Düşes'in Günlüğü" olarak değiştirdimPeki neden düşes derseniz , cevabım aynı doğrultuda olur sanırım.Beni ve hayallerimi yansıtmasını istedim.Şatafatlı hayatlara hayranlık duyuyorum.İlgilendiğiniz için teşekkürler :)

      Sil
  2. Ben de senin gibi ana karakter ölsün diyenlerdenim. Öbür türlüsü daha üzücü ya. = )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında soru zordu yaa kimse ölmese de olur bence (:

      Sil
  3. Ana karakteri öldürenlerden biri de benim. Geç oldu ama yaptım, sorry girls for being late ;)

    http://bookowski-tkkb.blogspot.com.tr/2015/05/sec-birini-kitap-kurdu-ozel.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım (: Tüm başrolleri katlettik :D

      Sil
  4. Ya ana karakter ölmesin ya... Hayır ikisini deokumuş insanlarız ama ana karakterin öldüğü çok acı veriyor bana... Aşık olduğu ölebilir bence iki ağlar unuturum yani. Ama ana karakter... Hala acısını yaşıyorum o kitabın -kimseye spoiler olmasın diye isim vermedim- :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hangi kitap olduğunu tahmin ediyorum sanırım (: Aslında ben her ikisine de ağlarım ama genelde ana karakterleri çok şapşal yazdıklarından ölsün bu ya diyebiliyorum :D

      Sil

Yorum bıraktığınız için teşekkürler. En kısa sürede döneceğim (: