Pazar, Mayıs 24, 2015

RKBT 5. Gün || Selvi Atıcı "Sen" || Alıntılar


Turumuzun son gününde "Alıntılar" ile karşınızdayım. Bir Senzede olarak o kadar alıntıdan vazgeçmek çok zor oldu inanın. Ama kendimi sınırladım ve sizler için birkaç alıntı hazırladım. 
Ancak dayanamayıp birkaç kelime yazabilirim benden söylemesi (:



Sırayı bozmadan ilerleyelim lütfennnn.


Offf be off. Süheyla'da Demir'in özel bir adam olduğunu farketse artık.



Süheyla ve lafları... Öldürecek bu kız beni. Ama muştasıyla değil, gülmekten (:



Kıyamazsın kiiiiiii :D


Demir'cim bana da bir kahve yapsannn :D




Bu resmi gördüğümde, daha doğrusu adamın resimlerini gördüğümde aklımda direkt Demir canlandı :D Ne kadar uyar bilmiyorum ama ben çok uygun buldum (:


Bu son günle turumuzun sonuna geldik. 
Sen turu çok ama çok güzeldi, umarım sizde aynı keyif almışsınızdır. 
Kitabımızı kazanacak 2 şanslı kişiden biri olmak için, çekiliş süresi dolmadan sayfamıza uğramayı unutmayın (:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bıraktığınız için teşekkürler. En kısa sürede döneceğim (: