Cumartesi, Ocak 10, 2015

Etkinlik: Şimdi Mevsimi




Sıra geldi diğer etkinlik olan ve Kitap Meltemi'nin etiketlediği Şimdi Mevsimi'ne.


1- Kışın okumalık favori bir kitabın var mı?
Yazlık ve kışlık olarak ayırdığım tek şey kıyafetlerim :P Bir dakika ya onları da ayırmıyorum ki :D Kışında tişörtle gezen biriyim o yüzden kitaplarımda da ayrım yapmam :D Yaz mevsiminde geçen bir kitap kışın ne de güzel gider ımmm :D

2- Kapağı mavi olan bir kitap?

Soruyu pek anlamadım. Tamamen mavi mi yoksa böyle mavisi çok olsa yeter mi :D Aydınlatın ama arkadaşım yaaa :P 
Aynı Yıldızın Altında da aklıma geldi aslında ama henüz okuyamadığımdan dolayı içime oturan Probst'u yazdım gitti. Şimdi kalkıp kitaplığa falan bak, uzun iş :D Bir de laf aramızda Safir Mavi çok kopya olurdu :P


3- Yılbaşı ağacında yıldız olarak kullanabileceğin bir kitap?
Çocuklar arasında ayrım yapmıyorum yahu kaç kez söyleyeceğim :D O an ne okuyorsam onu koyarım ki kavga çıkmasın. Okuduğumu beğenmiyorsam en son okuduğum ve beğendiğim kitabı koyarım.

4- Kış tatili için mükemmel olan kurgusal dünya?
Hımmm. Hımmmm. Dur bi düşüneyim. Kurgusal deyince nedense fantastik söylemeliyim gibi bir hisse kapılıyorum. Onu aşmak adına Chicago Stars serisi diyeceğim. Cidden kitapta seçemiyorum bu seriden. Bence 15 tatilden istifade okuyuverin hepsini :D

5- Birlikte kış tatiline gidebileceğin bir kitap karakteri?
Roarke laannn beni de bir tatile götürsene. Adamın tatil anlayışı bile gezegen dışı, daha ne olsun :D 
Eve kıymetini de bilmiyor hem ben çok güzel bilirdim :D

6- Bu sene için listende olan bir kitap?
Mucizeler Çağı bir arkadaşımın isteği üzerine okuyacağım kitap. Eh artık okuyayım yani ne zamandır söylüyor :D

7- Favori tatil içeceğin, atıştırmalığın ve filmin?
Bu sıralar sıcak süt ve tarçın ikilisine bayılıyorum. Salepe benziyor biraz tadı. Atıştırmalık mı :D Valla meyve ya da kuru yemiş sen getir ne olursa yeriz sorun değil :D Bir de bu ara filmde izlemiyorum. Hawai five-0 var ona takıldım. 2. sezondayım. O ancak biter kış bitene kadar :P


Sıra geldi kurbanlara :D
Hayal Perest'in Zaman Yolculuğu
Agnes Wood (Benden kurtuluş yok cınımm :D)
Kördüğüm Hayaller
Bir Otakunun Dünyası ve
Okuma Köşem

6 yorum:

  1. Çocuklar arasında ayrım yapmıyorum lafına çok güldüm ya :D :D Ben gayette yaparım :) En tepede -yıldız yerinde- hush hush serisinin tüm kitaplarını sığdırabiliyor muyuz ki :D Olmadı sadece fısıltıyı koyarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1 kitap daha olsaydı onlardan güzel bir yıldız yapardık :D Ben yapamıyorum. Ağacı kitaplardan yaparsak ancak olur (:

      Sil
  2. Eğlenceli bir etkinlikti. Bende yapıverdim hemencecik ;) Etiket için de ayrıca teşekkürler :D
    http://hayalperestinzamanyolculugu.blogspot.com.tr/2015/01/simdi-mevsimi-mim.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl ben teşekkür ederim. Yanıtlara bakmak için hemen geliyorum (:

      Sil
  3. Mimlendin :3 http://athenaninguncesi.blogspot.com.tr/2015/01/mimik-mimi-smiley-mim-mimlendim-15.html

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için teşekkürler. En kısa sürede döneceğim (: