Perşembe, Nisan 24, 2014

Nora Roberts - Ölüm Yargısı (Yorum)


Orjinal Adı: Judgment in Death
Seri Bilgisi: In Death #11
GoodReads Puanı: 4.28
Türkçe Yayın: Epsilon Yayıncılık
Sayfa Sayısı: 392
Çeviri: Aslı Ağca
Satın almak için: Kitap Sihirbazı

Yorumum:

Bahar Şenliğinde uygun bir kategori düşünce hemen Dallas serisine sarıldım. 10 kitap okumuş sonra ara vermiştim. Aslında çok iyi oldu 5 kitap çıktı sonrasında. Patır patır üçünü bitirdim bile :D

11. kitabın konusuna kısaca değinirsem:
Her zaman ki gibi Roarke'a ait bir yerde cinayet işleniyor. Bir süre sonra ölen kişinin polis olduğu ortaya çıkıyor. Ve tabi ki bu daha hassas bir soruşturma gerektiriyor. Yıl 2059 olsa da polisler hala kendi içlerinden birine karşı daha duyarlılar. Eve bunu araştırırken başka ölümler de oluyor tabi ki. Yavaş yavaş bu ölümlerin ardındaki sır perdesini aralıyor. Yine Roarke'in yardımıyla.

Bir şeyi açıklığa kavuşturayım öncelikle. Bu seriyi okumamın en başlıca sebebi Roarke'dir. Polisiye kısmı çok ilgimi çekmiyor açıkçası. Bazı güzel hikayeleri oldu tabi ki ama hepsi değil. Her cinayet mahalinin ya da araştırılan yerin Roarke'nin çıkması bir yerden sonra sıkıcı olmaya başlıyor ama kendisi hikayeye daha çok dahil olduğu için seviyorum. Giderek olaylara daha fazla girmeye başladı çünkü Roarke.

Eve kısmı ise biraz muamma. Aslında bu sert karakteri seviyorum. Özellikle eşi çevresindeyken ki diyaloglarını. Ama... İşte bir aması var. Roberts'ın biraz daha çizgi dışına çıkmasını da istiyorum. Çünkü sadece bu seri değil Roberts'in genel olarak çoğu karakteri birbirine benziyor. Benim için sıkıntı oluyor bu maalesef. Hem polisiye kısmıda daha hoşuma giderdi. Eve fazla düşünüyor. Fazla...

Yine de okumayı seviyorum ama. Bazen atlıyorum zıplıyorum, bazen aynı sayfayı 2 kez okuyorum. Dedim ya Roarke bile 5 yıldız vermeme yeter. İnşallah ilerleyen kitaplarda ikisine daha çok yer veren hikayeler vardır. Biraz başbaşa zaman geçirmelerini istiyorum ya :D 

Puanım:


* * *

Bir polis, Araf adındaki kulüpte öldürülmüştür ve Eve Dallas suç dünyasının cehennemine inmek zorunda kalacaktır.
Üst düzey bir gece kulübünde, hunharca öldürülmüş bir polis bulunur.
Silah olarak beysbol sopası kullanılmıştır. Cinayet sebebi ise bir muammadır. Büyük bir acımasızlıkla işlenen bu cinayeti ise Eve Dallas hızla çözmek zorundadır. Ne var ki araştırmaları, bu özel kulübün bir gece kulübünden fazlası olduğunu ortaya çıkarır. Araf herkesin yargılanmadan önceki son şansıdır. Burada nihai kaderinizi en mahrem günahlarınız belirler. Ve Araf'taki bir polisin sırları, masum ruhların sonsuza kadar lanetlenmesine sebep olabilir...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bıraktığınız için teşekkürler. En kısa sürede döneceğim (: