Pazartesi, Mart 24, 2014

Yeni Keşfim: Aslıhan Pasajı

Dün sınav dolayısıyla yolumuz Taksim'e düştü. Her zaman ki dönüş yolumuzu değiştirerek aşağıdan gitmeye karar verdik. Sanırım verdiğimiz en iyi kararlardan biri olmuş. Galatasaray lisesinin karşısındaki sokağa saptık ki çok geçmeden karşımıza Aslıhan Pasajı çıktı. Off hem de ne pasaj ama. Resmen kitap cennetinin hayat bulmuş haliydi. Üstelik rahatlıkla diyebilirim ki gittiğim bir çok sahaftan daha uygundu. Ayrıca daha girişte o kadar güncel kitaplar satılıyordu ki daha önce keşfetmediğime yakındım. Netteki yorumlarda pahal bulan da var ama artık 2. el kitap mantığını çözdüm. Kimse yepyeni kitapları 3'e 5'e satmıyor. O yüzden bence fiyatlar çok uygundu. Hem nettekinden ucuz hem de kargoydu bilmem ne derdi yok. Seçenekte bol. Eski-yeni dünya kadar kitap var :D

Önce resimleri ekliyim sonra da aldıklarımı. Kararı siz verin (:


Ki bunlar çekebildiğim küçük bir kısmı. El kol dolu olunca çekmek zor oluyor :D













Martinler 10 liraydı


* * * 

Aldığım yenilere gelince;

Bu ciciler 70 tl. Galenorn'lara dikkat lütfen. 


Çok sevdiğim eski basım Altın kitapları. Hepsi 10 tl :D Hepsi yani toplamı :P


Agatha 5

Günün en pahalı kitabı 8 tl. Eh nette de hemen hemen aynı :D


4 yorum:

  1. ah ben ne severdim o pasajı :( bol bol gezin fırsat varken :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fırsat varken? Kapanmıyor değil mi? Korkutmayın beni. Hazır böyle güzel bir yer bulmuşken :D

      Sil
  2. o kadar taksime gidiyorum bende ilk defa sende gördüm. çok teşekkürler bilgi için. Gidince mutlaka uğrayacağım hatta sırf onun için gidicem =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tek değilmişim demek ki :D Rica ederim, girince çıkması zor gelecek ama benden söylemesi :D

      Sil

Yorum bıraktığınız için teşekkürler. En kısa sürede döneceğim (: