Çarşamba, Mart 19, 2014

Mary Hoffman - Maskeler Şehri (Yarım Bıraktım)

Stravaganza serisi geçen yıl gördüğümden beri almak istediğim bir seriydi. Hatta kaç kez elim gitti geldi ama malum biraz tuzlu alamamıştım. CNR fuarında nispeten biraz daha uygun bir fiyata bulunca almadan duramamıştım. Ki fuardan çok kitap almadığımı hatırlarsınız. Üstelik satıcı arkadaş kimdir bilmem baya bir fiyat tartışmasına girmiştik. Sonunda tamam diye pes ederek almıştım. Ama şimdi görüyorum ki ne çok merak iyi bir şey ne de çok ısrar. Hem kendinize hem karşınızdakine kızıyorsunuz. Belki bu kitapları almaya tek başıma karar versem daha iyi olurdu. Çünkü insan ister istemez sırf satmak için sattıklarını düşünmeden edemiyor. Ben o stantta çalışsam eminim ki kimseye tavsiye edemezdim bu kitabı. 

Kitap kötü mü? Açıkçası bilmiyorum. 80 sayfa okudum ki kitaplar cep boy boyunda eni normal boyda, normal bir kitaba vursak 120 sayfa falan yapar. Gitmiyor, bir türlü gitmiyor. Hani böyle sımsıcak yaz günleri olur yaprak kımıldamaz tam olarak öyle geldi bana kitap. Tam böyle hafiften esiyor gibi sonra yine sönüyor. Konu özellikle zaman yolculuğu olduğu için daha çok ilgimi çekmişti ama maalesef hoşuma gitmedi. Ne zaman ne mekan ne de kişiler. Zaten, sanki o dünyayı biliyormuşuz gibi başlayıp ilerleyen kitapları sevmem, onun da olması tam tüy dikti. Yazarın dili de bunda pay sahibi olabilir. Daha fazla kendime eziyet etmenin anlamı yok diyerekten Stravaganza macerama şimdilik son verdim. Çünkü bu şekilde kendimi sıkıp devam edersem hem kitaba hem de kitabı almama vesile olan olaylara sinirleneceğim. 
Kitaplar bağlantılı değil denmişti, eğer dendiği gibiyse belki 2. ya da 3. kitaba şans veririm. Merak eden arkadaşlar için Maskeler Şehri beni açmadı diyebilirim. Zevkler ve renkler farklıdır hatırlatmasını yaparak toz oluyorum (:

Fuardan aldığım seri.

2 yorum:

  1. Ben de merak etmiştim bir dönem bu seriyi. Hımm...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yine de bir şans verin ya bana bakmayın :D Ben sevmedim ama belki sen seversin (:

      Sil

Yorum bıraktığınız için teşekkürler. En kısa sürede döneceğim (: