Pazartesi, Şubat 03, 2014

Kerstin Gier - Zümrüt Yeşil (Yorum)

Satın almak için tıklayın

Orjinal Adı: Emerald Green
(Smaragdgrün - Liebe Geht Durch Alle Zeiten)
Seri Bilgisi: The Ruby Red Trilogy #3
Aşk Tüm Zamanların İçinden Geçer 3
GoodReads Puanı: 4.29
Türkçe Yayın: Pegasus Yayınları
Sayfa Sayısı: 464
Çeviri: Firuzan Gürbüz

Yorumum:

Şu sıra devam edemeyecektim seriye ama son kitaba gelmişken merakıma yeni düştüm ve haftasonu kaçağı yaptım.

İlk söyleyeceğim şu ki nadiren olan bir şey oldu ve 3 kitap yetmedi, keşke seri devam etseydi dedim. (Devam eden kitaplar olarak, farklı karakterlerin serilerini uzun seviyorum) Bunda kitabın güzelliğinin yanı sıra sonunun yetersiz gelmesi de etkili. Tabi ki tipik bir son var, kötü adam haklanıyor ama bir süre sonrasını da okumak isterdim. Zaten 460 sayfa kitap şunu 500 yapsaymış keşke.

Olaylar çözüldü. Kim kimmiş, işin aslı neymiş hepsini öğrendim, derler ya karnımın şişi indi, tam olarak öyle oldu. Ve bazı noktalar vardı ki baya şaşırdım. Üstelik beni şaşırtmak artık pek kolay olmuyor. 

Vee en önemlisi uzun zamandır bir kitaba bu kadar gülmemiştim. Sanırım böyle yüksek kahkaları en son Fondöten'de atmıştım. Tabi ki komik kitaplar, diyaloglar var ama gözümden yaşlar aka aka okudum. Bir de sabah erken herkes uyuyor kendimi zor tuttum. Ağlayarak geldi, gülerek gitti diye haberim çıkabilirdi :D Kime mi güldüm? Kitabımızın haşarı Gargoyle'ı Xemerius. Böyle komik bir karakter görmedim ya. Xemerius'dan İnciler diye ayrı bir kitap yazılabilir o derece :D

Kitapta sevmediğim tek bir nokta vardı. İlk kitapta da benzerini dile getirmiştim. Ki burada 3'e 5'e katlanmış. Beni rahatsız eden yazarın aptal aptal yaptığı betimlemeler oldu. Belki ağır konuşuyorum ama cidden Gwen değil yazarın kendisi ergen gibi. Kurbağa suratlı, yağ tulumu, kız kurusu... Uzayıp gidiyor. Tamam nefretlik bir karakter olunca yazmalarına alıştım ama bir yerden sonra kabak tadı vermeye başladı. Bu ayrıca karakteri de çok sığ göstermiş. Hiç hoşuma gitmedi. 

Genelinin güzelliğinden dolayı sadece yarım puan kırdım. Seri olarak çok hoştu, aldığım için pişman olmadığım kitaplardan (:

Puanım:
* * *
İçinde aşkın tüm renklerini bulduğunuz unutulmaz serinin son kitabı...
Bir kadın kalbi kırıldığında ne yapar?

En iyi arkadaşını arar, çikolata yer, belki haftalarca aşk acısı çeker.
Ancak zaman yolcusu Gwendolyn Shepherd, elinde olmayan nedenlerden dolayı enerjisini başka şeylere harcamak zorundadır. Örneğin hayatta kalmak...
Çünkü geçmişte yaşayan Saint Germain Kontu'nun yaptıkları, geleceği tehlikeli bir şekilde etkilemeye başlamıştır.
Gwendolyn ve Gideon aşk acısına rağmen ipucu bulmak için 17. yüzyıldaki büyüleyici bir baloda menuet dansı yapmakla kalmayacak, kendilerini unutulmaz bir maceranın da içinde bulacaklardır...
"Gizem, gerilim, bilimkurgu, romantizm ve maceranın doyurucu bir karışımı. Okuyucular tüm seriyi bir solukta bitirecek..."
-Augsburger Allgemeine-


1 yorum:

  1. Evet, ben kitabın başlarında Gideon'dan çok Gwen'e gıcık oldum. Aptal aşık karakterlerden nefret ederim.

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için teşekkürler. En kısa sürede döneceğim (: