Salı, Şubat 25, 2014

Bakalım Neler Geliyor? (Tanıtım)

Yeni çıkacak kitapları yazmayı seviyorum. Bu ara baya kitap çıktığı için toplu olarak yazmak sonrasında sepet yaparken de işime yarıyor. Belki siz de henüz görmediğiniz bir kitabın çıkacağını görürsünüz (: İşte yenilerden bir kaçı.






Kalbimde Bıraktığın Boşluk Hala Dolmamıştı kitabının 2. kitabı Novella'dan geliyor. Ben ilk kitabı çokta beğenmedim ama yine de merak ediyorum.

Bazı hayallerin rengi pembedir, bazılarının ise puslu bir gri...
Annesi tarafından küçük yaşta terk edilen Trixie, kaderini baştan yazma hayaliyle yaşadığı yeri, ilk aşkını, hatta ismini bile geride bırakarak yeni bir hayata adım atar. Ünlü bir oyuncu olmak uğruna pek çok şeyden vazgeçen Trixienin yıllar sonra yolu tekrar doğduğu yere düştüğünde ise, o artık bambaşka biridir. Ancak geçen zamana rağmen ilk aşkın tadı hep canlı, hep akılda kalandır.
Genç kadın, çok istediği fakat birini seçmek zorunda olduğu iki tercih arasında sıkışıp kalır: Bir yanda şöhret olma hayalini gerçekleştirebileceği, göz kamaştıran, lüks bir hayat; diğer yanda yorgun kalbine iyi gelecek, huzur dolu gerçek bir aşk vardır. Şimdi bu zor kararı verme vaktidir.



Pena Yayınlarından sadece İlk Defa'yı okudum. Çok beğenmiştim. Bu kitapta merak ettiklerimden biri. Umarım İlk Defa gibi memnun eder (:




Nell Hawthorne çocukluk arkadaşı Kyle Callowaye âşıktır. Aşkları hiç bitmeyecek gibidir. Ancak bir gece Kyle trajik bir kaza sonucu hayatını kaybeder ve bu kaza Nelli tamamen değiştirir. Kyleın cenazesinde Nell, ilk defa Kyleın kardeşi Coltonla karşılaşır ve her ikisi de Kyleın yokluğunda hayatlarına yeni bir yön çizer. Yıllar sonra bu ikili tekrar karşılaşır; bu sefer bu karşılaşma onları hiç tahmin edemeyecekleri tatlı bir çıkmaza götürecektir.





Palto dikildiğinde on iki yaşındaydım. Terzimiz ve çok sevgili arkadaşımız Nathan, bu paltoyu 1938 senesinde, Mart ayının ilk haftasında büyükbabam için dikti. Şehrimizin özgürlüğünü yaşadığı son haftaydı, bizim de.
Hayatın en zor anında bile bir umut vardır. Ve bazen bu umut, küçük bir çocuğun yüreğine en yakın yerde hayatı selamlamayı bekleyen bir kuklanın verdiği umuttur.
Büyükbabası Varşova gettosunda hayatını yitirdiğinde Mikaya kalan yalnızca onun muhteşem paltosu değildi, aynı zamanda içi sırlarla dolu bir hazine de onun olmuştu. Mika, babasını kaybeden hasta kuzenini, daracık bir odada yaşamaya mahkum edilmiş komşularını eğlendirirken, kendini kukla gösterilerinin ortasında buluverir. O artık bütün gettonun yüzünü güldürmeyi başarabilen, aşık olduğunda yüreği kelebek gibi kanat çırpan kuklacı çocuktur. Ancak bu güzel tablo, bir Alman askerinin karşısına dikilmesi ve onu gizli bir hayatın içine çekmesiyle yerle bir olur.
Yüreğinize dokunacak, sizi alıp uzaklara götürecek ve döndüğünüzde asla eskisi gibi hissetmeyeceksiniz. Savaşın acımasız yüzüne rağmen küçük mutlulukların aslında ne kadar büyük ve değerli olduğunu anlamanızı sağlayacak bir eser.





İtiraf ediyorum, bu arkadaşın kapağına vuruldum :D
HEPİMİZ, KAYIPLARIMIZA DAYANABİLECEK ŞEKİLDE YARATILDIK…
1960ların başında, kaosun ve gizli güçlerin hüküm sürdüğü Bostonda yaşayan Daley Kardeşler için suç, aile mesleğidir.
Polis Joe, savcı Michael ve usta bir hırsız olan Ricky suçun farklı taraflarındadır, ta ki Bostonun ünlü seri katili Boğanadam çok yakınlarında bitene kadar. Onlar artık sonsuza kadar değişmelerine vesile olan bir ölümün derinlerine inmek zorundadırlar.
Entrika, rant hesapları ve iktidar hırsına bulanmış şehrin tuhaf olaylarla örülü hikâyesini okurken, iyiliğin yerle bir olup kötülüğün bir gökdelen gibi yükseldiğini hissedeceksiniz.


Bir kitabı okumuştum. Çook çekmiyorlar beni ama yine de bir ilgi uyandırıyor her yeni kitabı.

Şehri bırakıp, banliyöde yeni bir hayata başlıyorsun.
Yeni arkadaşlar, tanımadığın bir şehir, yabancısı olduğun bir okul, tekinsiz komşular.
Yeni bir hayat senin seçimlerinle şekillenecek. Vereceğin kararlar kaderini çizecek.
Yeni bir hayata başlamaya hazır mısın?
Kader diye bir şey vardır ve sizin seçimlerinizle değişir.
Bu kitabı okumaya normal bir kitap gibi birinci sayfadan başlayın. İlk bölümün sonunda, önünüze bir yol ayrımı çıkacak. Kararınızı verin ve ilgili bölüme gidin. Her bölümün sonunda seçimlerinizle kaderinizi kontrol etmeye devam edeceksiniz.
Kitabı okurken bazen hiç beklemediğiniz bir yere ulaşacak, bazen de kendinizi daha önce olduğunuz yerde bulacaksınız. Hayatın size neler hazırladığını asla bilemezsiniz. Ama şunu biliyorsunuz, iyilikler her zaman ödüllendirilmiyor ve bazen hatalı kararlar, şahane olayların başlangıcı olabiliyor. Her yolculuğun sonunda başa dönüp tekrar başlayın, unutmayın, herkes ikinci bir şansı hak eder. Yüzlerce farklı hayat sizi bekliyor.




Sizin de merak ettiğiniz varsa yorum kısmına alalım lütfen :D




4 yorum:

  1. Merhaba Pınar cım
    benim merak ettiklerimde senin listende var
    Seninle
    Suç
    Kuzey&güney(aslında okumuştum ama)
    pegasus tan Şeytanın balosu
    Eksik parça dan Aynadaki ben
    Hyperion dan Kış masalı (ama filmi çıkacağı için fiyatı iyice şişirmişler)
    listem bu da korkuyorum 2014 daha 2. aydayız kaç kitabı yarım bıraktım valla
    ve fuar derken bursa fuar dan mı söz ediyorsun eğer gelirsen görüşürüz belki

    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pegasus benim de ilgimi çekiyor ama hiç yorum görmedim kararsızım. Eksik Parça dedin de Lena Diaz çıkacak sahi onu unuttum.
      Kış Masalı aşırı pahalı ya. Gerçi sayfası da ona nazaran çok ama olsun şu an çok gerekli değil.
      Hayırdır okuyucu tıkanması mı var?
      Bursa fuarına gelecektim aslında ama planladığım gibi gitmedi. Şimdilik CNR Expo da olacak fuarla idare edeceğiz. Tüyap gibi geniş değil ama idare edeceğiz (: Bursa'ya gelme durumları olursa haber veririm (:

      Sil
  2. okuyucu tıkanması derken :) sorun bende değil kitaplarda korkmamın sebebi o
    aspendos çok fena yıktı beni mesela keza dex te öyle hiç beklemezdim kendilerinden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hani oluyor ya elin kitaba gitmiyor falan :P Gerçi sen yarım bırakmışsın suç kitaplarda. Hangileri yaptı bunu bilelim de yanaşmayalım :D

      Sil

Yorum bıraktığınız için teşekkürler. En kısa sürede döneceğim (: