Çarşamba, Aralık 04, 2013

Nicola Cornick - Söyleyemem Sevdiğimi (Yorum)

Orjinal Adı: The Confessions of a Duchess
Seri Bilgisi: The Brides of Fortune #1
GoodReads Puanı: 3.37
Türkçe Yayın: Pegasus Yayınları
Sayfa Sayısı: 384
Çeviri: Esra Doyuk

Yorumum:

Seri tamamlandığından beri yeniden okumak istiyordum bu kitabı. İlk çıktığında okumuştum tabi ki ama Pegasus gaza gelmeden önce ikinciyi baya bir bekletti. Okuma Şenliği sayesinde de öne almış oldum. 

Yazarı, yazım tarzını seviyorum. Ve bunu ikinci kez okuyan biri olarak söylüyorum. Bence değeri bilinmeyen fevkalade bir kitap. Henüz diğerlerini okumadım ama yazarın kafasına taş düşmediyse aynı çizgide ilerler.

Laura ve Dexter 4 yıl önce tek gecelik bir beraberlikten sonra ayrılan çiftimiz. Gün geliyor yolları tekrar kesiyor. Eh eski ateşin canlanması içinde bu yeterli tabi ki. Zaten bu kitaplardaki tutkuya, aşka, kendinden geçmeye hayranım. Üstünden çekemiyor elini ama sorsan aşka inanmıyor beyefendiler. 

Laura'nın ise Dexter'den köşe bucak kaçmak için yeterince sebebi var. Ah bir de şu tutku olmasa, neler yapacak kadında kendine mukayyet olamıyor. Bakmayın siz dalga geçtiğime bu derdin dermanı yok ne kötü bir şey :P 

Karakterler arasındaki yaş farkını hiç sevmem. Kadın büyükte olabilir hiç sorun değil yine de aradaki yaş farkı 8 olmasa çok daha memnun olurdum. Ne kadın ne de adam çok büyük olmamalı bence. Hep böyle düşünmüşümdür ama sanırım Cornick bu konuda istisnalarımdan. Yine olmasa iyi olurdu dedim ama olan da gözüme batmadı. Belki kadının çok da yaşını belli etmemesinden belki adamın olgun davranışlarından belki de kendinden büyük olduğunu hissettirmemesinden. Hangisi olduğunu bilemiyorum ama Cornick bu yaş farkında rağmen çok güzel yanstımış bunu. Diğerleri gibi gözümüze gözümüze sokmamış.

İkinci okuyuşum olduğu için bazı yerleri atladım doğal olarak. Devam kitaplarını da çok merak ettiğimden en kısa sürede okumayı planlıyorum. Benim zevklerim pek uymaz genele ama bence bu yazara beklenti yüklemeden, hatta mümkünse tamamen objektif olarak bir şans verin derim (:


Puanım:

* * *

Dul Cole Düşesi Laura, bir daha evlenmemeye yemin etmiştir. Ancak yıllar önce birlikte tutku dolu yasak bir gece geçirmiş olduğu Dexter Anstruther'ın dönüşü, planlarını ve kalbini altüst edecektir. Laura, Dexter'dan sakladığı sırrın, birlikte bir gelecekleri olması ihtimalini mahvedeceğini bildiğinden, ondan uzak durmaktadır. Fakat Dexter aralarındaki ateşi tekrar alevlendirmek için böylesine kararlıyken, Laura sırrını saklayıp onu kendinden uzak tutabilecek midir?

"Tarihî romansın yükselen yıldızı." 
-Publishers Weekly-

"Asla terk etmek istemediğim şaşaalı, duygusal bir tarihî romans dünyası yaratıyor." 
-Anna Campbell-Mahrem'in yazarı.

"Cornick, karakterlerine hayat verme ve okuyucuyu hikâyelerine katma konusunda parlak bir yeteneğe sahip." 
-RomanceJunkies-

"Zengin, nükteli, duygusal ve güçlü bir hikâye... çok lezzetli bir ikram." 
-Marilyn Rondeau-

"Nükteli bir anlatım, capcanlı bir aksiyon ve alev alev bir tutku."
-Library Journal-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bıraktığınız için teşekkürler. En kısa sürede döneceğim (: