Salı, Aralık 03, 2013

Kış Okuma Şenliği 1. Ay Raporu (:

1 ay ne çabuk geçmiş. İlk ayın sonuçları açıklama zamanı gelmiş. Bu ay iyi bir performans gösteremedim maalesef. İkinci ay da daha iyi performans gösteririm umarım. 
Daha kitaplara yorum bile yazamadım. 4'ünde bitiyor diye düşünmüştüm bugün son kitabı da bitirmek için uğraştım. Yorumları da daha sonra eklerim artık :D


Okuduklarıma gelirsek;





Biz de henüz 2 kitabı çıksa da yazarın bir çok kitabı arasında ilk çıkan kitabı bu (2007'de çıkmış)



Son gün bunu tamamlamak için uğraştım. Sonradan kafam rahat olacak ama pişman olmadım da değil :D



Sonuç olarak:

Puan: 80
Sayfa Sayısı: 1886


Kitaplara yorumum da gelecek. Okumayı yetiştireyim diye yorum yazamadım, GR de işaretleyemedim bile. En kısa sürede onları da yapacağım :D



8 yorum:

  1. Tebrikler bende üçlemelerden tek kitabımı okudum. Onu da bitirsem güzeldi=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler (: Biraz zorladı ama aradan çıkarmak iyi oldu.
      Ben de sizi tebrik ederim 4 kitap bitirmişsiniz (:

      Sil
  2. Ay maşallah sana :D Yorumlarını merakla bekliyorum

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler (: Yaptım hepsine sadece yayınlamayı bekliyor en kısa sürede eklemeye devam edeceğim :D

    YanıtlaSil
  4. ben de 70 Puan aldım ve 964 sayfa okumuş oldum. Sizi de tebrik ediyorum. başka kitaplar da okuduğumdan etkinliğe dahil edemiyorum.. sadece 3ünü dahil etmiş oldum.

    http://matmazeella.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler (: Bende tebrik ederim. Ekstra okunanlar olmasa puanlar daha yüksek olacak ama arada özgür takılmazsak olmuyor :D

      Blogunuzu takibe aldım.

      Sil
  5. Pınarcım Yalancı Sevda ve Hırçın Sevgilim kitaplarının yorumlarını eklemiş miydin? Serinin ilk kitabını okumuştum, devam etsem mi diye çelişkide kaldım. Sen nasıl buldun devam kitaplarını ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ekledim, kitap isimlerine tıklarsan ulaşabilirsin. Ya zevkler farklıdır ama ben cidden beğenmedim. 2. kitabı hadi biraz sever gibi oldum da 3 çok berbattı aklıma geldikçe asabım bozuluyor :(

      Sil

Yorum bıraktığınız için teşekkürler. En kısa sürede döneceğim (: