Cumartesi, Kasım 02, 2013

RKBT 3. Gün || Oyuncu Seçiyoruz || Yeniden Başlamak İçin Güzel Bir Gün (Liane Moriarty)


Turumuzun 3 gününde Oyuncu seçmelerinden merhaba :D
Bildiğiniz (ya da şimdi öğrendiğiniz) gibi Yeniden Başlamak İçin Güzel Bir Gün kitabının film hakları Hollywood'a satıldı. Bende bugün size ben olsaydım kimleri seçerdim onu sunmak istiyorum. Çok zorlu ama aynı zamanda çok eğlenceli bu başlıkta, kitabımızda geçen ana karakterleri, kafamda canlandırdığım kişilerle size aktarmaya çalıştım. Bazı kişileri bulmak oldukça zor oldu. Okuduysanız ya da okuduktan sonra "olabilir aslında" ya da "şu isim daha iyi olurdu" dediğiniz olursa yazın lütfen. 

Not: Çoook çok bilindik kişiler değil belki seçimlerim ama bence böylesi daha uygun geldi. Böyle samimi bir kitaba yüzü ekranlarda çok yıpranmamış, daha doğal kişiler olsun istedim :D



Alice Mary Love;
(Elizabeth Banks)

Kitabın kadın karakteri. 10 yıllık bir hafıza kaybı yaşıyor. Karakterlerin fiziki özellikleri çok detaylı anlatılmamış, o yüzden bende verilen tarife uygun olarak Elizabeth Banks'i yakıştırdım bu role. Hele ki hatunun Açlık Oyunlarındaki performansını gördükten sonra :D







Nick Love;
(Jeff Hephner)

Alice'in eşi. Çok mu yakışıklı normal standartlarda mı çözemedim kendisini. Ama tek bildiğim sarışın! :D




Elisabeth;
(Valerie Bertinelli)

Alice'in ablası. Vallahi Hollywood'da Elisabeth'in tarifine uyacak birini bulmak çok zor. Hepsi de anoreksik. Siz onu biraz da somurtuk hayal edin :D
(Gözleri de lensli tabi ki)







Barb;
(Sigourney Weaver)

Alice ve Elisabeth'in annesi. Ve görür görmez o olmalı dediğim isim; Sigourney Weaver :D






Frannie;
(Judi Dench)

Alice ve Elisabeth'in manevi büyükanneleri. Blog kullanan çılgın büyük anne :D Tanımayanlar için Aşk ve Gurur'un huysuz halası Lady Catherine de Bourgh.






Ben;
(Jeffrey Dean Morgan)


Elisabeth'in eşi. İri yarı, sessiz sakin bir tip. İki isim arasında gittim geldim. Sonuç ise Morgan oldu :D Ailecek severiz kendisini :P Ve isterse çok korkutucu olabiliyor :D




Roger;
(Robert De Niro)

Nick'in babası, Barb'ın kocası. Şen şakrak, çapkın bir adam denince De Niro'dan başkası gelmez aklıma. Yok, yok hayatta olmaz, mümkünatı yok.




Gina;
(Amy Acker)

Alice'in en yakın arkadaşı.





Xavier;
(Sean Connery)

Frannie'nin Huzur Evinden arkadaşı ya da düşmanı, değişir :D




Dominick;
(Edward Norton)

Çocukların okul müdürü. Sevimli bir tip, Norton neden olmasın :D




Jane;
(Noomi Rapace)

Alice'in arkadaşı.






Michael;
(Daniel Gillies)

Gina'nın kocası




Maddison;
(Caitlin Carmichael)

Alice ve Nick'in büyük kızları (bana göre Sultani :D)




Tom; 
(Jake Vaughn)

Alice ve Nick'in ortanca çocukları. 




Olivia;
(Kaitlyn Maher)

Alice ve Nick'in en küçük çocukları.





Çocukları seçmek çok zordu muhtemelen kızların uzaktan yakından alakası yok ama onu da yönetmen düşünsün canım :P

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bıraktığınız için teşekkürler. En kısa sürede döneceğim (: