Cuma, Kasım 29, 2013

RKBT 1. Gün || Lena Diaz "Ölüm Falı" || Yorum ve Çekiliş


Orjinal Adı: He Kills Me, He Kills Me Not
Seri Bilgisi: The Deadly Games Series #1
GoodReads Puanı: 4.14
Türkçe Yayın: Eksik Parça Yayınları
Sayfa Sayısı: 352
Çevirmen: Cem Yurttaş


Yorumum:

Polisiye romanları özellikle aşkla harmanladığında ne kadar çok sevdiğimden bahsetmiş miydim? Evet, seviyorum hatta bayılıyorum. İşte Diaz da tam tamamına bu özellikleri barındıran Ölüm Falı kitabıyla takip edeceğim yazarlar arasına giriş yaptı.

4 yıl önce katilin elinden kurtulan bir kadın, Amanda...
Olaylardaki benzerlikler dolayısyla kurtulan tek kurbanın yardımını isteyen polis Şefi Logan...
Kendi pişmanlıklarında kaybolmuş iki ruh ve onların yollarını kesiştirerek ölüm falı oynayan bir katil...
Ve tabi ki elimden bırakamadan okuduğum bir hikaye.

İtiraf etmeliyim ki bu tarzı seven biri olarak bu kadar beğeneceğini tahmin etmemiştim. Sevdiğim için bolca okuyorum ister istemez seçicilik yapmaya başladım. Ama gördüm ki hepsi yersiz endişelermiş. Lena Diaz en az okuduğum o isimler kadar mükemmeldi. Gerek dili gerek anlatımıyla beni rahatlıkla avucuna aldı. Çeviri de bir iki küçük hata dışında çok iyi olunca satırların arasında kaybolmamak mümkün değildi. Öyle ki bu türde hiç okumayan-okuyamayan tur arkadaşım bile hayran kaldı (:

Yer yer heyecanımın tavan yapmasından sayfaları sabırsızlıkla çevirdim. Amanda'nın korkusunu, Logan'ın pişmanlıklarını içimde hissettim. Bu da yazarın başarısı bence. Tam tamına hayatla bağımı kopartıp hikayenin içine çekti beni.

Şimdi sırada Logan'ın kardeşi Madison ve FBI ajanımız (şahsen ilk kitapta çok hoşlandım kendisinden) Pierce Buchanan'ın hikayesi var. Nasıl sabredeceğim bilmiyorum. Allah'tan çok beklemeyeceğimizin duyumlarını aldım. Eh o zamana kadar elimizdeki tadımlıkla idare edeceğiz. Hangi tadımlık mı? O da turumuzun sürprizi olsun :D


Puanım:

Eksik yayınlarına tura katkısı ama her şeyden çok bu güzel kitap için çok teşekkürler. 



* * *

Katil, önündeki savunmasız kadının karnına oturdu, elinde bir gül vardı. Gülün güzel parfümü, kanın metalik kokusuna karışıp etrafa tuhaf bir esinti gibi yayılıyordu. Gövdeden bir diken kopardı. “Beni öldürecek.” Bir tane daha kopardı. “Beni öldürmeyecek. Her dikeni koparıp tek tek kan bulaşmış karnına düşürdükçe çocukluk tekerlemesinin hastalıklı uyarlamasını sürdürdü. Tek diken kaldığında, siyah pis gözleri parladı. Zalim dudakları keyifle gülümsedi. Katil aramızda bir yerde…

* * *



a Rafflecopter giveaway

* * *


6 yorum:

Yorum bıraktığınız için teşekkürler. En kısa sürede döneceğim (: