Pazar, Eylül 08, 2013

Biraz Dizi... Biraz Film... İzlemeden Geçmiyor Hayat...


Şimdi, ne zaman olduğunu bile hatırlamadığım bir tarihte dizi/film yorumlarına yer vermeye, sizin oylarınızla karar verilmişti. Akabinde bir film yorumu yaptım ama öyle kaldı maalesef. Benim kadar çok film izlediğinizde onlar için ayrı ayrı yazı oluşturmak tek kelimeyle işkence. Sonuçta taş çatlasın 2 saatlik film, uzun uzun anlatacak alt yapıya sahip değilim. Bu durumda en fazla beğenip beğenmediğimi yazmak daha mantıklı geldi. Ben de son 2-3 aydır okuduğum (aklımda kalan) filmleri listeledim. Ve topluca bir yazı yazmaya karar verdim. Böylesi daha temiz oldu bence. Hem tekdüze bir yazı ile kısıtlanmamış oldum hem de bir sürü filmi tek yazı da hallettim. Memnun kalmazsanız bildirin ama sizin görüşleriniz çok önemli :D 
Arada eski filmleri de izliyorum. Belki sizin gözünüze takılmayanlar vardır diye eklemek istedim (:


* * *

Öncelikle bir kaç dizi:


Faith


Lee Min Ho'yu çok severim. İzlediğim dizilerine hayran olmuşluğum bile vardır. Ama bu dizi kesinlikle olmamış. 
Yani Lee güzel hoş tamam ama bu kadar da boşlanmaz bir dizi. Sanki nasılsa Lee götürür diye düşünülmüş, bir de üstüne 24 bölüm olmuş. Açıkçası ben kadın karakter dışında hiç sevemedim. Bir yerden sonra bıraktım sadece sonuna baktım. Zaten onda da batırmışlardı.


Puanım:


* * *

Call Of The Country


Çook komik bir kore dizisiydi. Oh Ha Na bir polis memuru ama gözü paradan başka bir şey görmüyor. Mesleği tehlikeye girince gizli göreve atanıyor. Han Do Hoon'un sekreteri oluyor. Burada kendisi kötü adam. Ama o nasıl bir kötü adamlık. Bir komik bir tatlı anlatamam. Sanki küçük dağları ben yarattım büyükleri için çalışmalar sürüyor der gibi dolaşıyor. Ukala ama çok sevimli. Sonunda içim cız etti zaten. Bence bu dizinin en iyisi oydu :D 
Kore dizisi izlerim ama çok fazla sevdiğim sayılıdır. Bu da onlardan biri işte :D 
Polisiye yerler biraz baydığı için küçük bir puan kırdım (:

Puanım:


* * *

I Hear Your Voice


Son dönem de en en en sevdiğim kore dizisi. Hatta genel anlamda diziler arasında en sevdiğim oldu. 
Çok çabuk sıkılan biriyim. Bazen atlarım bazen bırakırım dizileri. Ama tek bölümünde dahi sıkılmadığım bu mükemmel diziyi yine yine izleyebilirim (:

Puanım:


* * *

Şimdi gelelim filmlere. Kendinizi uzunnnnnn bir yazıya hazırlayın :D



Ölümcül Oyuncaklar: Kemikler Şehri


Son dönemin olay filmi Kemikler Şehri. Kitapları 2 yıl önce okuyup unutmuş olsam da ne yalan söyliyim film beklediğimin çook çok üstündeydi. Oyuncular tahminimden çok daha iyiydi. Başlarken biraz sıkıntılıydım ama bir baktım film arası gelmiş. Uyarlamaları cidden sevmem, belki kitapları çok hatırlamadığım için bilmiyorum ama gerçekten sevdim filmi.
Sadece Jace için başka bir abi olsa daha iyi olurdu dedim. Oyunculuğu süper ama ne biliyim pek yakışmıyor. Clary de çok iyiydi ama sadece başında biraz dikkatim dağıldı. Gülmeyin ama kaşları yüzünden. Saçları açıkken sorun yokta topluyken gözüm başka yere kayamadı bir türlü :D

Puanım:


* * *

Taşıyıcı 3


İlk iki filmi çok beğenen, Statham hastası olan biri olarak tamamen hayal kırıklığıydı. Yani zaten ilk filmin kopyası gibi olmuş bari şu kızları tek yapın. Her filmde ayrı manita bulması zaten sıkıcı kızların gittikçe tuhaflaşması ayrı sıkıcı. Sanki nasılsa Jason kurtarır, kız da erkeklerin gözünü doldurur tamam demişler gibi. Büyük hayal kırıklığı.

Puanım:


* * *

G.I. Joe: Misilleme


Ah ah şu filmin birincisini kaç kez izledim bilmiyorum. Bayılıyorum. İki de en az ilki kadar güzeldi. Başında biraz hayal kırıklığı oldu tamam çünkü Duke gidiyor ama yerini Dwayne Johnson fazlasıyla dolduruyor :D
Çok güzeldi ya bir ara yine izlesem iyi olacak :D

Puanım:


* * *

Aşkın 10 Kuralı


Bu filme giderken baya bir tereddüdüm vardı. Yani İtalyan filmi sonuçta ve benim tercihlerim arasında olmuyor. Çıkınca dediğim şu oldu: İyi ki tabularımı yıkmışım.
Çok eğlenceli ve güzel bir filmdi. 
Eğer bir yerlerde rastladıysanız şans verin derim.
Yarım puanımı şu zilli kız için kırıyorum. Pek hoşlanmadım kendisinden (:

Puanım:


* * *

Göçebe


Kitabını henüz okumasam da dayanamayıp filmi izledim. Valla kitabı da filmi gibiyse durduğum kabahat. Nasıl güzel bir filmdi o ya. Acaba beklentim çok değildi diye mi oldu böyle bilemedim. Özellikle Göçebe çok hoşuma gitti. Sonu da tam benim istediğim gibi mutlu bitti :D
Devamı olacakmış sanırım kitabın. Olursa oyuncu değişikliği yapmasınlar lütfen, çok güzeldi cast :D

Puanım:


* * *

Muhteşem Yaratıklar


Yorumu yazarken bile fena oldum yaw. Ay o ne biçim bir filmdi öyle. Kitabını çokta beğeniyorlar. Dua ediyorum film gibi olmasın. Ama zaten oyunculuk berbat olduğu için kitaptan umudum var hala. Tuhaf tuhaf mimikler, oyunculuklar. Çözemedim gitti. Şu kızı zaten çok mu aramışlar bilemiyorum. Sanki kendine mukayyet olamıyor gibi hareketleri vardı. Ay çok fenayım yeter bu kadar.

Puanım:


* * *

Dikkat Bebek Var


Böyle bolca ünlünün oynadığı filmlerin iki sonucu oluyor genelde. Ya çok beğeniyorum; çünkü çeşitlilik oluyor. Her göze hitap eden oyuncular çeşnisini bol tutuyor.
Ama ikinci sonuçta nerede çokluk orada .... sonucu rol kapmaya ya da bölmeye gidiyor ve ben sevemiyorum. Hepsi görünsün diye uğraşırken parçapincik ediliyor filmler.
Ama neyse ki Dikkat Bebek Var filminde birinci seçenek oldu. Çoook tanınan oyuncular olduğu gibi, çok tanınmayan ama benim izlediğim oyuncularda vardı. 
Gerek konusu gerekse oyunculuk açısından oldukça iyi buldum. Farklı hayatlara dokunan ve ortak noktası bebek olan bu film izlenmeye değerdi.

Puanım:


* * *

Zamana Karşı


Bu filmi izleyince ne çok dumur oldum ya. Justin'i severim iyidir hoştur da oyunculuk başka bir alan. Ve açıkçası kıytırık bir film olur diye düşündüm. Eh ne diyim bir güzel yalayıp yuttum o sözlerimi :D Tamam sonu biraz kötüydü ama geneli fena değildi (:

Puanım:


* * *

Jack Reacher


Aslında film güzeldi de tek sorun ilk çıktığı zaman izlememdi. Baya bir karanlıktı. Acaba  kendinden mi öyle bilmiyorum. Eleştiriler de vardı ama ben genel anlamda beğenmiştim. 

Puanım:


* * *

Seksi Futbolcu


İşte 50 kere izlediğim filmlerden biri. İstatistik olarak baktığımda 2004-2006 arası yapımlar benim favorilerime girenler oluyor. 2006 yapımı Seksi Futbolcu da tahtı bırakmayan filmlerden. Bi 50 kere daha sıkılmadan izlerim :D

Puanım:


* * *

Parker


Statham işte arkadaş fazla söze gerek yok. Sırf onun için bile izlenirdi aslında ama filmin kendisi de çok güzeldi. İntikam peşinde koşan Statham'ı izlemek mükemmel.

Puanım:


* * *

Devour


Jensen Ackles hayranı olduğum için izlediğim bir film. Ama arkadaş bu filmi Jensen bile kurtaramaz. Iykk aklıma geldikçe bile kötü oluyorum.

Puanım:


* * *

Head Over Heels


Çok eskiden tv'de izlemiştim bu filmi. Bugünlerde tekrar bulabildiğim için çok sevinçliyim. Amanda evsiz kalınca 3 modelin yanına taşınıyor. Yani kendisiyle hiç ilgisi olmayan 3 kızla yaşamaya başlıyor. Bu arada karşı komşusu Jim'e abayı yakıyor. Yani karşı komşum Freddie Prinze Jr. olsa ben de yakardım :D 
İşin içine polisiye de girdi mi oh değmeyin keyfime :D

Puanım:


* * *

Sahte Gelin


Kitabın konusu hoşuma gitse de başıma geleceği biliyordum aslında. Fransız filmleri cidden benlik değil :( 
Konusu çok güzel sadece oyunculuk böö dedirtcek performansta :(

Puanım: 


* * *

Coraline


Kitabı okuduktan sonra baya merak edip izlemiştim ama pek güzel bulmadım. Kitap çok daha güzeldi bence. Çizimleri en sevmediğim şekilde, Coraline'i de biraz sevimsiz yapmışlar. 

Puanım:


* * *

Acı Reçete


Böyle bunaltıcı filmlerden gerçekten hoşlanmıyorum. Sanki insanı depresyona sokmak istiyorlar. Konunun ana noktaları falan çok güzeldi, sadece sabredebilmem gerekti. Bir ara ciddi ciddi bırakacaktım. 

Puanım:


* * *

Sevimli Canavarlar Üniversitesi


Yaşım kaç olursa olsun Animasyon izlemekten asla bıkmayacağım sanırım :D İlk filmi henüz izlemedim ama bu zaten başlangıç olduğu için çok yerinde oldu. Ve bayıldım. İzlemediyseniz haydi ne duruyorsunuz (:

Puanım:


* * *

Eski Sevgili


Filmin adı The Ex yazsa da IMDB'de Fast Track olarak geçiyor. Ne anlamsız şey bu ya. Zaten filmi de pek sevemedim. Orta karar bir filmdi. Yani izlemesem pek bir şey kaybetmezdim.

Puanım:


* * *

Dünya Savaşı Z


Beklediğimden iyi çıkan filmlerden biri daha :D Brad Pitt hayranı sayılmam aslında ama bu filmde oldukça iyi performans sergilemiş :D

Puanım:


* * *

Romantik Komedi 2: Bekarlığa Veda


Türk yapım filmleri pek izlemiyorum. Alerji yapıyorum maalesef bende :/ 
Ama bu film gerçekten iyiydi. İlk filmdeki gibi tek kişiye yönelmeyip daha çok ilişkiler üzerine yönelmiş gibiydi. Sinem Kobal kopardı zaten beni :D

Puanım:


* * *

Hachiko: A Dog's Story


Bir blogda yorum görünce hemen izledim. Off ya ne ağladım sonunda. Zaten köpekleri çok severim, yıktı geçti :'(

Puanım:


* * *

Sokak Dansı


Danslı filmleri çok severim ama bu pek olmamış ya. İzlediğim onca filmin arasında esamesi okunmaz :/

Puanım:


* * *

The Haunting in Connecticut 2: Ghosts of Georgia


İtiraf edeyim filmi sırf Chad Michael Murray oynuyor diye izledim. Aman neyse ki güzel çıktı (:

Puanım:


* * *

Muhbir


Aslında film çok güzel başladı ama bir yerden sonra sıkmaya başladı. Tamam Dwayne Johnson için izlenir doğru ama bu sıkılmaya engel değil.

Puanım:


* * *

Zor Ölüm: Ölmek İçin Güzel Bir Gün


Seriyi izlediğimden değil son filmi izlemem. Ama iyi ki izlemişim. Oldukça güzeldi. Diğerlerine de göz atmak lazım (:

Puanım:


* * *

Adı Çıkmış


Olive'in okulda adı çıkınca, siz misiniz benim adımı çıkaran alın size diyerek, onların dediklerini bir nev-i destekleyen bir değişimle okulu dumura uğratıyor :D Çok güzel ve eğlenceli bir filmdi.

Puanım:


* * *

Monte Carlo


Beyaz Dizi tadında oldukça güzel bir romantik komedi :D

Puanım:


* * *

Yukarı Bak


Film tabi ki çok güzel. Yine de eşi gittikten sonraki kısım ilk kısma göre düşük tempoluydu. O duygusallığı bırakmasalardı keşke.

Puanım:


* * *

Aşk Ve Gurur


Kapanışı en sevdiğim ve defalarca izlediğim film olan Aşk ve Gurur ile yapayım. Fazla söze gerek yok sanırım. Kaç puan verirsem vereyim yetmez :D

Puanım:


* * *

Daha önce belirttiğim gibi son 2-3 ayda izlediklerimden derleme yaptım. Daha fazla uzatmamak için bir çok filmi de çıkardım. Özellikle Gezi olaylarında kitap okuyamadığım için kendimi filme vurmuştum. İşte onun eseri bu. Hatta şu yazıyı yazarken 2. filmimi deviriyorum :D

Umarım sizi sıkmamışımdır. 
Film tavsiyeleriniz olursa yazmaktan çekinmeyin :D

Sevgiler.


2 yorum:

  1. Ah seksi futbolcuyu her seferinde izlemek istiyorum ama bir türlü bulamıyorum en sonunda pes ettim :( Bu arada göçebenin kitabı da en az filmi kadar güzel ama yer yer çok duygusal olabiliyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dublajlı sorun olmazsa nette vardır sanırım. Altyazılı sevmeme rağmen o filmi dublajlı da çok seviyorum :D
      Okumak lazım demek ki. Biraz kalın gibi gözüm korkuyor açıkçası (:

      Sil

Yorum bıraktığınız için teşekkürler. En kısa sürede döneceğim (: