Cumartesi, Eylül 07, 2013

Ben de Oscar verdim (: Ağustos Ayı Oscarlarım





The Reading Lady'nin yaptığı benim de severek takip ettiğim aylık Kitap Oscarlarını bende yapmaya karar verdim. Aslında okuduklarım yeter mi diye düşünmüştüm ama aksine ödül veremediğim kitaplar oldu :/ Onlar da gönlümün birincisi (:


Öncelikle bu ay okuduğum kitapları listeliyorum.
(Acemiyim bu işte, zamanla alışacağım umarım :D)

9- Sandra Marton - Bana Yalan Söyleme 
(Yorumlanmadı - Beyaz Dizi) 
11- Day Leclaire - Ateş Ve Buz (Beyaz Dizi)





Fondöten

Başladığımda fazla beklentim yoktu, doğrudur. Yine de karşılamakla kalmadı, fazlasıyla geçti bile. Bu ay bu kitap kadar şaşırdığım olmadı. Ve gerçekten de güzeldi. O yüzden bence ödülü hak etti.





Gabe Schultz 

Gabe yani Gabe, ödül ona gitmezse olmaz. Pamuk gibi o yaa :D Hatta bu kıza fazla bile. Gel bana bebeğim :D





Althea Grayson

Althea bir çok roman karakterinden daha hoştu. Bana canım Eve'imi de hatırlattı.





Zeynep & Doruk

Bu ayın en sevimli çiftiydi. Tamam pek birlikte göremedik ama olsun sevdim ben onları (:





Mortmain

Okuduğum kitaplarda pek kötü karakter yoktu. En kötüsü Mortmain'di 





Yanlış Yatak - Ayaklı Bela - Mekanik Melek

Ölsem bu 3 kapak arasında seçim yapamam. Hepsine ödül gidiyor ya da boş kalacak :D





Harlequin

Her ay bir çok kitapla bizi buluşturan, benim de bu ay 4 kitabını okuduğum Harlequin bu ödülü fazlasıyla hak ediyor (:



Bu güzel ödül töreni için The Reading Lady'e çok teşekkürler. Üstelik bizi de buna katılmamız konusunda bolca teşvik ediyor (: 
Bu ödül işini sevdim valla, yapabilirsem her ay yapmak isterim (:


4 yorum:

  1. Bence hiçte acemice olmamış,çok güzel bir yazı olmuş,ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, beğenmenize sevindim (: İlk olduğu için bir çekince olmuştu :D

      Sil
  2. Pınar yeni gördüm valla :) Çok sevindim canım senin de yapmana ve keyif almana :) Bence de hiç acemice olmamış gayet güzel olmuş :) Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler (: Artık her ay yapmaya çalışacağım, çok zevkli (:

      Sil

Yorum bıraktığınız için teşekkürler. En kısa sürede döneceğim (: