Perşembe, Ağustos 15, 2013

Jamie McGuire - Ayaklı Bela (Tanıtım)



Herkesin -en azından Tatlı Bela'yı okuyanların- uzun zamandır sabırla, azimle, inançla beklediği kitap sonunda raflarda yerini alıyor. Bu güzel kapaklı kitabı tanıtımı bir borç bilirim. Hem kapak hem de İSİM İSTEDİĞİM şekilde oldu çok mutluyum. Sadece kızdığım bir nokta var ki gördüğüm çoğu yorumda sanki bu ismi kimse istememiş gibi davranılması. İsim şu dakika değişebilir çıkıp da ne oluyoruz demem ama arkadaş ben bu ismi beğendim. Her yerde bağıra bağıra da söyledim. Yürüyen Bela bana Yürüyen Ölüler gibi kel alaka bir kitabı hatırlatıyordu. Ve Ayaklı Bela gibi tatlı, esprili, Travis'çe bir isim seçildiği içinde mutluyum. Beğenmeyenleri de anlıyorum ama diğeri de seçilse üzülmezdim çünkü bence asıl nokta şu kapak. Diğeri seçilecek diye gerçekten korkmuştum bak (:

Tanıtıma gelirsek


Abby Abernathy; geçmişini unutmak için kalkıp uzak bir şehre okumaya gelen, temkinli, kendi hâlinde bir kız. Travis Maddox; hayatını dövüşerek kazanan ve aşka inanmadığı için tek gecelik ilişkilerle avunan bir erkek. Aşk ve bela birbirine hiç bu kadar yakışmadı...

Travis annesinden hayatla ilgili iki şey öğrendi: Aşkı bul. Ve onun için ölümüne mücadele et. 

Bu hikâyeyi biliyorum demeden önce bir kez daha düşünün. Her aşk hikâyesinde iki taraf vardır: Esas oğlan ve esas kız. Tatlı Bela'da esas kızı dinledik; peki ya, esas oğlan? 

Bir erkeğin aşkı için verdiği mücadeleyi kendi ağzından tüm içtenliğiyle dinlemeye hazır olun...


Ayraçlar da hazırmış üstelik


Kitabımız Travis'in ağzından anlatılıyor, artık herkes biliyordur. Aklımda kalan soru işaretlerine umarım ki cevap bulacağım. Özellikle Abby ile kavga ettiğinde kapıda kızlarla gördüğündeki durumu bilmem hatırladınız mı :D

Hadi bakalım çıksın da okuyalım artık!



6 yorum:

  1. Merhabalar;
    Gerçekten çok hoş bir.. Tam aradığım tarzda diyebilirim. Kitaplara animasyonlarla derece vermeniz de ayrı bir güzellik katmış blogunuza
    Hemen takibe aldım sizi.
    321. takipçiniz benim.
    Bu arada çok hoş bir çekilişim var, muhakkak beklerim :)
    Sevgiler
    http://whiteglaze.blogspot.com
    twitter: @_gamzeahmet_

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar hoşgeldiniz,
      beğenmenize çok sevindim. Ben de hemen geliyorum (:

      Sil
  2. Tatlı Bela'yı bir hafta önce bitirdim ve ayrılıklarının zamanında mahvolmuştum! 2.kitaptan haberim yoktu ama iyi olmuş bu :) Zaten kitap Travis için okunuyor biraz :D Kitabın çıkış tarihi belli mi acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 22 Ağustos çıkış tarihi. Şu an ön siparişte. Peş peşe okumak çok güzel olur bence (: Travis için kısmına da katılmadan edemiyorum, hele ki Abby'den onca çekmişken (:

      Sil
    2. Çoook heyecanlandım ama daha bugün okunacak bir sürü kitap aldım . Alındıktan sonra uzun süre bekletilmesini sevmediğim için Ayaklı Bela'da sırasını bekleyecek maalesef :/

      Sil
    3. Kötü olmuş ya, sabırsız bir insan olduğumdan hemen okumak istiyorum (: Sonra tadını çıkara çıkara okursun (:

      Sil

Yorum bıraktığınız için teşekkürler. En kısa sürede döneceğim (: