Pazar, Ağustos 04, 2013

Etkinlik: Cumartesi İlk 10: Başlamak İstediğin Seriler



Sihirli Kitap bu hafta ki etkinlik başlığı "Başlamak İstediğim Seriler."
50 tane yarım serim var ama olsun başlamak istediğimde bir o kadar var. Ama tabi ki sadece 10 tane hakkım vardı. Neler mi okumak istiyorum?



Jennifer L. Armentrout - Melez Sözleşmeleri 
Bu serisinden daha umutluyum.


Alyssa Day - Warriors of Poseidon Serisi
Sevdiğim bir tarz ama henüz sıra gelmedi.


Cassandra Clare - Ölümcül Oyuncaklar Serisi 
Daha önce yarım bırakmıştım ama yine başlamak istiyorum.


Tess Gerritsen - Rizzoli & Isles Serisi 
2-3-4 gibikarışık bir şekilde okuyup yeniden başlamak istediğim başka bir seri


Laurell K. Hamilton- Anita Blake Serisi 
Bu kadar reklama aklıma girmese şaşardım :D



Karen Marie Moning - Ateş Serisi 
Bunun için söz gerek yok sanırım. Onca beğeniliyor elbet merak edeceğim (:


Amy Plum - Revenants Serisi 
Seri bitmişken el atmalı


Becca Fitzpatrick - Hush Hush Serisi 
Biliyorum, biliyorum (:


J. K. Rowling - Harry Potter Serisi 
Buna ağzımı bile açmıyorum. Filmleri izlesem de tek kitabı okumadım henüz :/


Nora Roberts - Inn BoonsBoro Trilogy
Nora, Nora, Nora!!!




3 yorum:

Yorum bıraktığınız için teşekkürler. En kısa sürede döneceğim (: