Cuma, Temmuz 05, 2013

Sandra Brown - Aşk Bir Ayrılık Ötede (Yorum)



Orjinal Adı: Texas! Sage
Seri Bilgisi: Texas! Tyler Family Saga #3
GoodReads Puanı: 3.96
Türkçe Yayın: Martı Yayınları
Sayfa Sayısı: 336
Çevirmen: Didem Uğur




Yorumum:

Evettt, bir serinin daha sonuna geldik. Bu sıra ne çok seri sonladı. Kötü oluyorum ama yapmasanız mı böyle? Serilerin devamı gelmiyor diye kızan birine yakışmadı sanırım bu :P

Uzun zamandır beklediğim, Tyler kardeşlerin sonuncusu Sage ile tanışma zamanı gelmişti. Bana göre Sage, kardeşler arasında en sönük kalandı. Ve maalesef çoook beğendim diyemeyeceğim. Sanıyorum ki bu beğeni azlığının sebebi abilerinin özellikle Lucky'nin hikayesini çok sevmem. Sage'in hal ve tavırları da güçlü etkenler tabi ki.

Kitap bir ayrılık sahnesiyle başlıyor. Yani objektif bakıldığında (bu seriyi sevmeyi bir kenara bırakırsak) daha ilk sahneler de bir tutarsızlık söz konusu bana göre. Sage'i az çok diğer kitaplardan tanıyoruz, bu tanışıklık sonucu istenilen tepkileri vermiş gibi gelmedi bana. İlerleyen sahnelerde bunu destekliyordu sanki. Yani Harlan'a kedi gibi saldıran bir insanın içten içe köpürüp, şımarık kızlar gibi davranarak bana dönecek demesi, üstüne tokadı basmaması mantıksız geldi bana. Hani Sage'i tanımasak neyse :D

Zaten Sage'in çoğu tavrıdır olumsuz düşünmemi de sağlayan. Beni öpmene izin vermeyeceğim deyip saniyesinden adama vantuz gibi yapışıp, bunu bir kaç kez yapınca cidden rahatsız oldum. Büyük lokma ye büyük söz konuşma lafını hiç duymamış sanırım bu kız. Zaten Harlan yeterince ukala tavırlar sergiliyorken Sage'in bu ar damarı çatlamış tavırları cidden rahatsız etti. Bu kadar sinirli ve inatçı bir karakter yaratıp bu davranışları yazınca sistem error veriyor. Yani o nasıl bir kız ki erkekten daha dirayetsiz. Yok, yok cidden böyle kızlara tahammül edemiyorum.

Sevdiğim yanları olmadı mı? Tabi ki oldu. Ailesi, eşleriyle diyalogları falan süperdi. Lucky'yi okumaktan büyük zevk aldım özellikle. Seviyorum bu adamı ♥♥♥ Hakkını yememek lazım kendini kasmayı, seni istemiyorum ayaklarına yatmayı bıraktığı süreler Sage'den hoşlandım. Bir yere kadar kendi hakkında düşünceleri de aklıma yattı. Yine de şu kompleksli kardeş işini abartmasa iyi olurmuş. Küçük kardeş olmak zor olabilir ama abartılacak bir durum değil. Sonuçta abileri de atomu parçalamadı alt tarafı işin başına geçmişler.

İlerledikçe daha az beğendiğim düşünülürse seriyi burada kesmek iyi olmuş galiba :P Yine de 2 günde çabucak okunan bir kitap. Kalemin gücü bu sanırım. Karakteler gıcık etse de okutabiliyor. Sandra Brown'u da bu güçlü kalemi yüzünden çok seviyorum ♥ Çeviri güzel, kapak ve kitap adı da süperdi. İlk defa bir kapağın puanımı etkilemesine izin verecek kadar hem de :D


Değerlendirmeme gelirsek:

3.5 / 4 -  Kesinlikle geçer not aldı...



Alıntılar:

"Neler oluyor anlayamıyorum, ah!"
Afallayarak göğsündeki dört ince kanlı çizgiye baktı. Dikkatle küfrederek kızın bileklerini tek eliyle tutup kızın başının arkasında, döşekte kendi sert parmaklarıyla kenetlenmiş halde tuttu.
"Beni bir daha çizersen, yemin ederim tüm tırnaklarını bir çırpıda keserim, ona göre!"


"Geleceğin doktor Blecher'i yer yerinden oynasa bile, fast-food restorsnıns gitmez. Bir aralar, sağlıklı yemek hastalığı vardı ve bana zorla soya peyniri ve tofu yediriyordu."
"Tofu mu? Tofita'nın kuzeni falan mı?"


Sage'i yolcu koltuğuna oturtup gömleğinin önü açık halde, kaportadan dolandı.
Sage, "Önünü ilikle," dedi.
"Böyle bir zamanda neden benim gömleğimi kafana takıyorsun ki?"
"Bütün hemşirelerin kıllı göğsüne bakıp ağızlarının sulanmasını istemiyorum da ondan."


* * *

Ne yapacaktı?

Nerede yaşayacaktı?
Kime aitti?

Ailenin en genç ve başına buyruk üyesi olan Sage, sevgilisinden evlilik teklifi beklerken beklenmedik bir anda terk edilir. 

Bunun üzerine hayatını gözden geçirmeye karar veren Sage, pek de benimsemediği bir yaşam sürdüğünü fark eder ve kendine yepyeni bir sayfa açmaya karar verir: Artık güçlenip ayakları 
üzerinde durma vaktidir.

Ailesine kendini kanıtlamak isteyen Sage, bu sırada tanıştığı ancak yıldızının pek de barışmadığı Harlanle birlikte yaşama yeniden tutunmaya çalışır. Kalbi kırık genç kız, kendisine yanlış gibi görünen bu adama güvenebilecek, aşka ve hayata bir şans daha verebilecek midir?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bıraktığınız için teşekkürler. En kısa sürede döneceğim (: