Perşembe, Haziran 20, 2013

Sevdiren Kapak Sözleri #1




Herkes böyle midir bilmiyorum ama bir kitabı alırken ya da ne okusam diye seçmeye çalışırken, kapak ve konu kadar kapağın üstündeki sözler de çok dikkatimi çeker ve kararlarımı etkiler. Bazen hayata dair küçük atıflar yapar bazen de aşk üzerine özlü sözler barındırır. Çoğu kez koskoca bir kitabın özeti gibi gelir bana. Ve hangi listeye girdi ya da hangi yazar beğendi'den daha çok ilgimi çeker.

İşte bu düşüncelerle yaklaşık 1 ay önce aklıma düşen bir yazıyı paylaşmak istiyorum. Belki günlerdir kitap okumakta zorlanıyorum, blogu takip edemiyorum ama artık bir yerden tutmam gerektiğini hissediyorum. Gazı mı da yerim yazı mı da yazarım ya da inadına okuma mantığı sanırım (:

O yüzden sizlere kapak yazılarıyla dikkatimi çeken bazı kitapları paylaşmak istedim. Bunlar hemen elimin altında olan kitaplardan gördüklerim. Derine inersek daha çok çıkar elbet. Onları da başka yazılara ayırırız olmaz mı? Sizlerinde aklında olan kapakları da paylaşmaktan zevk duyarım...







Bazı mutluluklar yolculuklarla başlar...





Bir damla gözyaşı ve umutla yoğrulmuş küçük bir hediye, kırılan kalbinizi iyileştirip tüm hayatınızı değiştirmeye yeter mi?






Aşkın tadı kandan daha güzeldi.






Bir kadının yüreği sırlarla dolu bir denizdir...







Nereye gidersen git, kalbini de yanında götür...





Ateşle oynuyorsan yanmayı göze alacaksın.






Zihninizde saklı olan sırları yok edin, çünkü onları çalabiliyorum!





Aşk için kalbini yerinden söker miydin?






Ömründe bir kere seversin ve bu seni sonsuza kadar değiştirir...






35 kız bir tacın peşinde.Kazanan prensi de kapacak...







Bazen yıldızlar aşık olmanı ister.






Ah aşk... Ne seninle ne de sensiz...







Umut tükenmiş görünse de ikinci şans her zaman vardır... Ya yoksa?






En iyisi bazı şeyleri karanlığa bırakmaktır.






Kaderini kendin çiz.






Kalbiniz kırıksa ve kaçıyorsanız, gidebileceğiniz tek bir yer var...







Yeniden mutlu olabilmelerinin tek yolu vardı: Mavi mutluluk kuşunu beklemekten asla vazgeçmemek.




Aşk vardır, ona inanmaktan vazgeçme.






Hepimiz tek kanatlı melekler gibiyiz, yalnızca birbirimize sarılarak uçabiliriz...




Sakın bakma. Sakın konuşma. Sakın duyma.






Bazı insanlar hayatın güzel olduğunu hatırlatmak için vardır.






Hayatta kalan tek kişi o! Ve size gerçekleri anlatmak için yaşadı!




Yeniden başlamak için geç kaldığınızı düşünüyorsanız yanılıyorsunuz.







Hey yakışıklı, hangi gezegendensin sen?









Taş gibiydi ama bildiğin dayaklıktı...







Hepimiz pişmanlıklarla yaşamak zorundayız.





Judith'in tek istediği sonsuza kadar mutlu yaşayan bir aileydi! Oldu canım. Suyundan da koy.



İçindeki karanlıkla yüzleş!






Ya onurunu koruyacak ya da kendini sevdiği kadına adayacaktı...





Sevdiğini öldürebilir misin?






En büyük pişmanlığın aşk olsun.






Bir dilekle başladı her şey... çünkü her dilek bir kalp atışıdır.








16 yorum:

  1. Çok güzel bir çalışma olmuş benim de hep dikkatimi çekerdi bu sözler ama hiç yazmayı düşünmemiştim :) en çok beğendiklerim "Hepimiz tek kanatlı melekler gibiyiz, yalnızca birbirimize sarılarak uçabiliriz..." sözü bir de "Bazen yıldızlar aşık olmanı ister." oldu...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, beğenmene sevindim. Biz kitap kurtları her şeye dikkat ediyoruz değil mi? Times'da 1. olduğunu yazmasındansa bu sözler daha çok hoşuma gidiyor (: Ve evet "Hepimiz tek kanatlı melekler gibiyiz, yalnızca birbirimize sarılarak uçabiliriz..." benim de en sevdiğim :D

      Sil

Yorum bıraktığınız için teşekkürler. En kısa sürede döneceğim (: