Salı, Mayıs 28, 2013

Mehtap Kayaoğlu - Öpücük Kutusu (Yorum)




GoodReads Puanı: 4.00
Türkçe Yayın: Nesi Yayınları
Sayfa Sayısı: 195


Yorumum:

Arkadaş Tavsiyesi vol.2
Yine bir tavsiye kitabı okudum. Ve bu sefer ilk kitaptan daha hoşuma giden bir kitapla karşılaştım. 
Bu tarzı seven bir arkadaşınız varsa size de tavsiye etmesi kaçınılmaz. Çeşitlilikten ve yeni tarzlar denemekten hoşlanan biri olduğumdan iyi de olmuş.
Ergen Psikolojisi Üzerine Psikoterapi Öyküleri başlıklı kitapta Mehtap Kayaoğlu'nun isimleri değiştirerek anlattığı bazı ergenlik hikayeleri var. 
Kitap daha başlarken beni içine çekti. Yazar kendi yeğeniyle olan bir hikayesiyle başlamış. Bu aslında bu kitabın ortaya çıkış hikayesi. Ondan sonra zaten elimden bırakmakta zorlanarak okudum.
Anlatılan her olay ilgi çekici ve bilgilendirici. Bazı durumlarda en ufak bir sözün bile bir çocuğun üzerinde yer edici etkileri olabileceğini gördüm. Ve özellikle yapılan örneklendirmeler gerçekten de böyle dedirtecek cinstendi. Eh çok teknik bilgiye girmemesi de artısı olunca beğenmemek elde değildi. 
Tavsiye etmek özellikle bir Psikoloji kitabıysa riskli ama bir çok kişinin okuyup beğeneceğini düşünüyorum, özellikle çocuk sahibi olan ve olmayı düşünenlerin.


Değerlendirmeme gelirsek;

4 -  Kesinlikle geçer not aldı...






"İnsanın iki ayrı hayatı var: Birincisi dışarıdan görünen, ikincisi kişinin kendisinin bile ne hissettiğini bilmeden yaşadığı, çatışmalarla, bilinçdışı gizemlerle dolu karmaşık olan hayatı. Bu kitabı, ikinci hayatınız için yazdım." - Psikoterapist Mehtap Kayaoğlu Çocuklarımızı ne kadar tanıyoruz? Neleri seviyorlar? Neleri sevmiyorlar? Ne yapmak istiyorlar? Neyi istemiyorlar? Neyi biliyorlar? Neyi bilmiyorlar? Öyle çoook şey var ki... Çeşitli büyüme sorunlarıyla gelen 8 ergenin, psikoterapi desteğiyle iyileşme sürecinde yaşadıkları, gerçek yaşam öyküleri ilginizi çekecek! İyi anne-baba olmak için okuduğunuz bu kitapta, kendi çocukluğunuzun satır aralarında kalmış boşluklarında gezineceksiniz. Kimbilir; belki sizin hayatınızda da bir öpücük kutusu vardır…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bıraktığınız için teşekkürler. En kısa sürede döneceğim (: